Nu locul ci modul

Nu locul ci modul

miercuri, 9 noiembrie 2011

Rugăciuni

Doamne, știință fără de păcat dăruiește-mi
Doamne, ajută-mă să Te caut în tot locul
Doamne, inimă smerită fă să urce în mine
Doamne, ajută-mă să dăruiesc tuturor
Doamne, umple-mi nopțile de gânduri curate
Doamne, binecuvântează tot ce iubesc
Doamne, ajută-mi trupul să fie ușor
Doamne, dă-mi tot ce vrei să îmi dai
Doamne, laudă Ție din gura mea păcătoasă
Doamne, sunt ultimul om și mă iartă
Doamne, ești Cuvântul pe care-l rostesc mereu
Doamne, ești locul fără de loc și timpul fără de timp
Doamne, ești auzul auzului și privirea privirii
Doamne, Tu ești înconjurătorul, atotțiitorul
Doamne, dă-mi să fiu punct în mijlocul Tău cerc
Doamne, dă-mi să fiu vas de lacrimi curate
Doamne, miluiește-mă cu durerea și suferința
Doamne, dă-mi răni să mă bucur de ele
Doamne, dă-mi tărie să fiu drum spre lumină
Doamne, te iubesc, Doamne, din inimă
Doamne, ajută-mă să Te iubesc
Doamne, pe toți ajută-i să fie
Doamne, dă-mi frică și îndrăzneală
Doamne, primește-mă !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu