Nu locul ci modul

Nu locul ci modul

duminică, 4 noiembrie 2012

Rugăciunea împreună


M-aș fi rugat cu tine împreună,

Credeam e suficient a mă naște pentru asta.

Dar tu nu ai știut că este așa.

 

M-aș fi rugat cu tine.

Ai venit, m-ai învățat Tatăl nostru și ai plecat.

 

Cu tine m-aș fi rugat, dar noi n-am putut face asta.

Mai ales cu tine ar fi trebuit să mă rog.

 

Am dat cu tine roată bisericii gândindu-ne,

Dar fără să-L vedem pe El. Eram săraci în bogăția noastră.

 

Cu tine m-am rugat,

Dar oare de ce nu am putut să auzim rugăciunea

Celuilalt?

 

Când singurătatea, când totul, când speranța,

Ai venit tu. Și Tu.

Da, tu. Da, Tu.


Acum știu cu cine mă voi ruga împreună:

Cu tine. Cu Tine.

Cu Tine. Cu tine.

 

Da, te-am găsit.

Pe Tine.

Și numai pe tine.

 

Tu ești singurul om care mi-a spus

Chiar adineauri:

"Nimic nu este de neatins, ști bine,

Dacă ne este credința puternică".

 

Ne vom ruga împreună.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu