Nu locul ci modul

Nu locul ci modul

duminică, 28 iulie 2019

#Șieusunt...


Și eu sunt o fată de la țară care acceptă să facă sex pentru bani, și eu sunt un traficant de persoane care le ucide când refuză să persevereze în decizia pe care au luat-o.

Și eu sunt un polițist, sau un procuror, sau un om al sistemului care își dă cu stângul în dreptul, laș, incompetent, cu gândul doar la bani. Și eu apăr casta mea cu nerușinare și intimidez pe oricine îndrăznește să comenteze.

Și eu sunt un politician pentru care victimele dobitociei mele sunt pagube colaterale la marile averi, și eu sunt opozantul cleptocraților pentru care victimele sunt pagube colaterale la marile rațiuni de stat geopolitice. Și eu le folosesc pe victime pentru a-mi atinge interesele, manipulez evenimentele cu cinism pentru a susține sau a da jos guverne, și lăcrimez ipocrit.

Și eu sunt un jurnalist care apără numai ce este pur, adică pe nimeni, ci numai și numai pe sine în vinile sale ascunse, și eu sunt un altfel de ziarist - vândut diavolului pentru bani, laș și înfricoșat că a fost întinsă coarda prea mult și s-a rupt, mimând omenia în al 13-lea ceas.

Și eu sunt un creștin care dau declarații de compasiune după ce prin alianță informală cu hoții am subminat statul pe ai cărui eroi morți în războaie îi cinstesc la fiecare Sfântă Liturghie. Și eu disprețuiesc criminalii, știind că spiritele nobile nu au de a face cu crima, așa cum nici Regele David nu a avut.

Și e sunt un cetățean justițiar care vrea să afle adevărul din spatele unei crime ca să se înalțe și îndreptățească pe sine, iar în rest nu face nimic, și eu sunt unul dintre cei căruia realitatea îi pune oglinda în față.

Și eu distribui meme mai departe la cald, pentru socializare, ca să afirm că exist, și uit la fel de repede după ce au trecut câteva zile și ies la o bere. Și eu sunt un infantil care se simte părăsit dacă nu mai există tătucul stat, dacă cineva rău, bau bau l-a ucs, statul căruia îi ling picioarele pentru o gratuitate și bursă nemeritate.

Dorința justițiară narcisistă de a afla adevārul din spatele unei crime duce la punerea în față a unei realități care îți arată ce făptură căzută eşti şi te obligă să iubeşti toți oamenii.

#Șieusunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu