Nu locul ci modul

Nu locul ci modul

duminică, 15 aprilie 2012

Împărtăşire

Dă-mi-Te aer când alerg
Să prind şi să îmbrăţişez
Fiinţa celuilalt
În sufletul pe care îl iubesc.

Apă îmi fii când setea arde
Şi loc prin care să feresc viaţa
Ce mi se-aruncă-n faţă
Pe şosea în noapte.

Pământ îmi fii când pun
Piciorul jos
Şi ploaie când mă ud
Cu stropii grei
Ai unui Paşti ploios.

Dă-mi-Te gândul bun,
Prieten care mă ascultă
Şi foc al suferinţei când greşesc.

Dă-mi-Te carne să Te mestec
La masa Învierii
Şi glasuri să aud răspunsul
Adevărat a înviat !

Dă-mi-Te masă şi creion,
Această foaie de hârtie,
Lalea în vasul pus de mama
Lângă mine.

Dar nu e cu putinţă.

Deşi prin toate simt
Prezenţa Ta, e-un singur loc
În care ai putea să mi Te dai,
În faţa porţilor
Cu trup şi sânge,
E punctul fix prin care
Lumea-ntreagă se răstoarnă.

Supunerea e taina fericirii.
Prietene, întinde-mi mâna
Şi hai s-o căutăm !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu