Nu locul ci modul

Nu locul ci modul

vineri, 6 iulie 2012

Expresul de Valea Plopului


Când văd că vine cineva spre mine mă întreb: oare vine el, sau este adus? Și una și alta.

De ce omul care îmi aduce o mare  bucurie curând va intra în slujba diavolului ? Pentru că s-a mândrit cu puterea lui.

De ce trebuie să ne rugăm pentru cei mai cruzi dușmani ? Pentru că au un rost anume.

Astăzi a trecut pe lângă mine un bătrân care mă urăște. Unde fugi de iubirea mea, prietene ?

De ce o creștină nu vrea să meargă la Sfântul Mormânt ? Pentru că fuge de propria neputință de a se ruga.

Azi am întâlnit două femei cărora le era teamă să nu fie pedepsite. Una pentru că avea prea multă putere, alta pentru că avea prea puțină.

Dumnezeu m-a pălmuit, mi s-a crăpat icoana pe sticlă a Maicii Domnului, de la focul candelei. Trebuie să trec prin acea fisură către rai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu